Zwroty i reklamacje

ZWROTY

W przypadku, gdy z jakiegoś powodu będą Państwo chcieli zwrócić zakupiony towar zachęcamy do zapoznania się z poniższą procedurą bądź skontaktowanie z nami.

Na odstąpienie od umowy mają Państwo zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.) 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy, bez podania jakiejkolwiek przyczyn.


Celem skutecznego odstąpienia od umowy, koniecznym jest poinformowanie nas o tym poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną - biuro@pet-city.pl , przed upływem wskazanego powyżej terminu.

Odstąpienie od umowy pocztą tradycyjną prosimy wysyłać na adres:

Pet City Artur Woźniak
Piastów 3/157
40-866 Katowice

Wzór Formularza odstąpienia od umowy możesz pobrać TUTAJ. Skorzystanie z niego jest dobrowolne.

Zakupiony produkt należy zwrócić na nasz adres niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

Kosztu zwrotu towaru ponosi Klient. Zwracany towar powinien zostać odpowiednio zabezpieczony, celem uniknięcia uszkodzeń.

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrócimy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym najtańszy dostępny w sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Klient) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzą się Państwo na inne rozwiązanie.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych do chwili:

  • otrzymania towaru z powrotem lub
  • dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania,

w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Reklamacje


W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, mają Państwo prawo reklamować go w oparciu o rękojmię, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@pet-city.pl lub drogą pocztową na adres Pet City Artur Woźniak, ul. Piastów 3/157,40-866 Katowice.

Wzór Formularza reklamacyjnego możesz pobrać TUTAJ. Skorzystanie z niego jest dobrowolne.

Zakupiony towar w ramach rękojmi mają Państwo zareklamować w okresie dwóch lat od momentu jego wydania (niniejszy termin ma również zastosowanie do osoby fizycznej zawierającej ze sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego).

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Pet City Artur Woźniak, ul. Piastów 3/157,40-866 Katowice.

W przypadku wykrycia wady reklamowanego towaru mają Państwo prawo żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • usunięcia wady;

lub złożyć oświadczenie o:

  • o żądaniu obniżenia ceny;
  • o odstąpieniu od umowy- w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie Państwa reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl